Reklamace - Jak postupovat

Reklamace / Vrácení zboží

 

Pokud nalezneš jakoukoliv závadu nebo se ti prostě něco na našich produktech nezdá. Samozřejmě máš nárok reklamovat nebo můžeš bez problému vrátit a to v lhůtně 30 dní od převzetí objednávky.

 

Vrácení zboží: Pokud se rozhodneš, že nejsi spokojen a chceš produkt vrátit, Tak prosím vyplň odstoupení od smlouvy (Odkaz zde)  a společně s brýlemi odešli na adresu: Záběhlická 133/97, Praha 10, 106 00 Jen prosím mysli na to, že brýle musí být zabaleny v původním balení, včetně všech součástí, jak brýle přišli např. hadřík,pouzdro.

 

Reklamace: Pokud se vyskytne po dobu záruky vada, která není způsobena běžným užíváním. Určitě tě poprosíme nás nejdříve kontaktovat emailem nebo telefonicky. Samozřejmě se taky můžeš s problémem zastavit u nás a vyřešíme to na místě. 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení