Reklamace - Jak postupovat

Reklamace / Vrácení zboží

 

Pokud nalezneš jakoukoliv závadu nebo se ti prostě něco na našich produktech nezdá, samozřejmě máš nárok zboží reklamovat nebo ho můžeš bez problému vrátit a to v lhůtě 30 dní od převzetí objednávky.

 

Vrácení zboží: Pokud se rozhodneš, že nejsi spokojen a chceš produkt vrátit, prosím vyplň odstoupení od smlouvy (Odkaz zde) a společně s brýlemi, nejlépe skrz ZÁSILKOVNU ho odešli na adresu: NADEJ.CZ - Záběhlická 133/97, Praha 10, 106 00. Pokud budeš posílat přes ČP určitě uveď jedno z našich telefonních čísel. Jen prosím mysli na to, že brýle musí být zabaleny v původním balení, včetně všech součástí, jak brýle přišly např. hadřík,pouzdro.

 

Reklamace: Pokud se vyskytne po dobu záruky vada, která není způsobena běžným užíváním. Určitě tě poprosíme nás nejdříve kontaktovat emailem nebo telefonicky. Samozřejmě se taky můžeš s problémem zastavit u nás a vyřešíme to na místě.