Reklamace - Jak postupovat

Reklamace / Vrácení zboží

 

Pokud nalezneš jakoukoliv závadu nebo se ti prostě něco na našich produktech nezdá. Samozřejmě máš nárok reklamovat nebo můžeš bez problému vrátit a to v lhůtně 30 dní od převzetí objednávky.

 

Vrácení zboží: Pokud se rozhodneš, že nejsi spokojen a chceš produkt vrátit, Tak prosím vyplň odstoupení od smlouvy (odkaz zde) a společně s brýlemi odešli na adresu: Hrusická 3, Praha 4, 14100 Jen prosím mysli na to, že brýle musí být zabaleny v původním balení, včetně všech součástí, jak brýle přišli např. hadřík,pouzdro.

 

Reklamace: Pokud se vyskytne po dobu záruky vada, která není způsobena běžným užíváním. Určitě tě poprosíme nás nejdříve kontaktovat emailem nebo telefonicky. Samozřejmě se taky můžeš s problémem zastavit u nás a vyřešíme to na místě.